Kızlar ben tüp bebek tedavisi görüyorum 26 Ağustos yumurta toplama işlemi oldu 2 gün öncede hasta oldum ama dün sabah uyandığımda çeviz büyüklüğünde kocaman bi parça düştü ufak bir yerinde beyazlık gibi bişey vardı ama gerisi et parçası gibi bişey korkmam gerekiyor mu yaşayan varmı böyle bişey parça geliyordu ama bu kadar büyük hiç yaşamadım