polens Anonim11 medicanada okan özden e gittim.dogum yaptım hatta çok memnun kaldım bi tanıdığında volkan beye gidiyr oda.memnun ama çok yoğun oluyr volkan bey
Elegie Ben medicanada pınar türk e gidiyorum çok memnunum. Kendi bebeği gibi seve seve anlatıyor her muayenede. Her sorumu tüm ilgiyle cevaplıyor. Merak ettiğim yada sıkıntılı durumumda mesaj atıp ulaşabiliyorum. Tavsiye ederim
Cnsy00 Elegie merhaba muayeneleriniz kaç dakika sürüyor bebeğin her yerine bakıyor mu renkli vs gösteriyor mu
Elegie Cnsy00 yani 15 dk sürüyor sanırım her yerine bakıyor 20. Haftadan itibaren renkli bakmaya başladık anca belli oluyordu zaten
polens Mommy17 sezeryan oldu bnim herzamanki gibi sakin ve güler yüzlüydü çok güzel ve kolay oldu hiç bişey anlamadim
melikedelibas @Mommy17 Daha yapmadım canım ama her gidişimde öyle güzel karşılanıyorum ki hele sekreteri zübeyde abla benimle beraber heyecanlanıyorlar benim gibi hayran hayran bakıyorlar her gittiğimde 4d ultrasonlada görüyorum uzun uzun bakıyoruz hayatımdaki en doğru kararımdır Okan hoca 👍
Mommy17 melikedelibas bir kere gittim çok memnun kaldım şimdi başıma çok kötü olaylar geldi psikolojik olarak çok yıprandım Okan hocayla konuştum gel dedi ama bir kere gittim diye de hemen karar vermek istemiyorum çünkü evet muaheneler önemli ama önemli olan doğum süreci diye düşünüyorum kaç haftalıksınız doğum üzerine ne konuştunuz paylaşabilir misiniz benimle