ronii47 Merhaba kızlar 14+0 haftalığım son 5 gündür tansiyonum çok düşüyor benimle aynı durumu yaşayan var mı ? 8 6 ile 9 6 arasında oluyor
2022Mom2022 ronii47 7.haftamda başladı 11+4 teyim azda olsa geçmeye başladı bu hafta ama bunun öncesi haftalarda full yattım acillik oldum 8/5kadar düştü sürekli buna yapılacak bişey yok balım doktor maden suyu bol su biraz tuzlu ve şekerli birşeylerde yememi önerdi mümkünse aç kalma sık sık azda olsa atıştır kan şekeride düşünce hepten berbat oluyo ben lavobaya ihtiyacımı bile yarıda kesip odaya kendimi zor attığımı bilirim ,bebeğe zararı yook korkma bünye meselesi bu
ronii47 Rapunzelinanasi doktorun önerdiği bişey oldu mu peki acile gittim serum yaptılar ama hiç etkisi olmadı başım çok fena. Geçmiş olsun 🙏🏻
Rapunzelinanasi ronii47 benim düşüktü ama hayatımı etkilemiyor yani baş dönmesi, halsizlik vs yapmadı hiç. Doktoruma da tansiyonum düşük dediğimde bana düşük tansiyon sorun değil bizim için yüksek olmaması önemli demişti. Sıkıntı etmedim o yüzden ama ara ara tuzlu ayran tüketmeye çalışıyordum yine de.
Aseb4 38.haftadayım hamileliğin başından beri tansiyonum düşük. Tuzlu ayran iyi geliyo bana, bir de uzanıp ayakları yukarıda tutmak. Doktorum tansiyon düşüklüğü normal, yüksek olursa sıkıntı demişti
ronii47 Aseb4 yarın görünecem doktora inşallah bir sıkıntı yoktur. Baş dönmesi ve ağrısı çok oluyor bende. Çok geçmiş olsun 🙏🏻 selametle kucağınıza alırsınız inşallah bebeğinizi 😊
Aseb4 ronii47 inşallah sıkıntı olmaz, ben de çok zorlandım hamilelikte ama az kaldı inşallah hepimiz sağlıkla kucaklayalım ☺️
ronii47 2022Mom2022 2022Mom2022 evet benimde çok kötü etkiliyor yaşantımı. Çoğunlukla 8 6 civarında . 5 gün oldu benim bu baş dönmelerimin başalaması. Hepimiz selametle kucağımıza alalım bebeklerimizi 🙏🏻😊 benim pek iştahım da yok belki o yüzden de çok zorlanıyorum
2022Mom2022 ronii47 Günlerce yattığımı bilirim bu yüzden ama yinede zorla bi lokma olsada sık sık ye annesi 🌹