3 veya 4.kez çatı muayenesi oluyorum, bugün doktorum nst de hiç sancın yok ama bebek aşağı inmeye başlamış dedi. 39 haftalıgız ilk defa çatı muayenesinde canım birazcık acıdı biraz fazla zorladı galiba, eve geldim kanama oldu. Galiba normal, dogumu tetikler mi acaba onu merak ettim 😌