gozdesya Annelerim , ben 10+4 te heyecanlı bi anne adayı olarak merak ediyorum , sezeryan yada normal doğum .Hangisini yapıp kaç kilo verdiniz ne kadar sürede ? Aşırı kilo alır ve sezeryan yaparsam veremem diye korkuyorum .
Kleopatraa gozdesya Sezeryan doğum yaptım.. 20 kilo almıştım hepsi ödemmiş 21 kilo verdim şimdi eskisinden daha zayıf duruyorum 😅 Ve doğum yapalı iki ay oldu.. İlk bir hafta 13..14 kilo gitti.. Bunu hem aşırı su içmeme günlük 4..5 litre içtim ve halen içiyorum hemde emzirmeme bağlıyorum.. Asla diyet yapmadım yapmıyorum doktorum perhizde vermedi her şeyi gayet rahat yiyip içiyorum.
Misrax Mrvbebk 9 ayda verdim ama yemedim diyet yaptım ve emzirdim toplamda 30 kg verdim korkmayın insanın isteyince veriyo
Kleopatraa Bade0022 Aşırı düzenliydi ama canım ne istiyorsa yedim.. Ama meyvemden, kuruyemişimden falan asla ödün vermedim ve çok su içerdim yine de çok şükür kilo değil ödemmiş hepsi gitti. .. Kızım oldu 4 kilo doğdu..