Kızlar doktorum 1 aydır ağızdan veriyor ancak hiçbir yararını görmedim kanama ve kahverengi lekeler hiç kesilmedi bir gün yoğun bir gün az da olsa hep geldi şimdi doktorumu dinlemeyip fitile geçeceğim fitil kullanınca lekeler kesilir mi? İşe yarayan var mı?