Birisinebirisine Kızlar 2-3 gecedir gaz sancısından uyuyamıyorum 11 haftalık hamileyim sizin uyguladığınız farklı bir yöntem var mı?
KumsAlyaa Birisinebirisine canım bende 10. Haftadayım bendede aynı şikayet var yani karnım bu yüzden ağrıyor ishalim de var anlamadım sanırım bu haftalarda normal demek ki