Tubakskn11 Hep normal doğum dıye dusunurken hala donmemıs hıc bı kontrolde donmus gormedık doktorum zor bu saatten sonra dedı sımdılık sezeryan gunu verdı ama 37de bıda bakıcak sonra kesınlesecek sezeryan stresı sarmadı degıl
Serapppp61 Tubakskn11 bebeğim 35 ye döndü hatta 35+5 ye döndü hiç anlamadım bile canını sıkma bol bol dua et doğum anında bile dönen bebekler var.
Tubakskn11 Serapppp61 bakalım sezeryan tarıhı her ıhtımale karsı verıldı ama doktorumunda umıdı yok hep makat gelıs