Ben Çarşamba günü radyoloji bölümünde özel yaptırdım. Çok memnun kaldım .Doktor her ayrıntısına kadar bakıp bana tek tek göstererek bilgi verdi .Sadece eline ultrason görüntüsünü çıktı olarak vermiyor cd de alabiliyorsun ve çekim esnasinda istediğin kadar video kayıt alabiliyorsun.Esim baştan sona çekti her şeyi .500tl ücreti var