S53 24+1 arkadaşlar sadece kasıklarımda çok nadi bi vurma hissi var hiç karnımda tekme olayı falan olmadı bıde sol tarafta toplandıgını hissedıyorum bazen sol taraf yüksek oluyo sert oluyor ama yıne gozle goremıyorum varmı böyle olan????
1Ada1 S53 24 hafta attık hissedilmesi gerekiyor sanki uzanın ve bebeğin hareket etmesi için ona zaman verin ayaktayken insan hissetmiyor pek ilk gebeliğin mi
marnus S53 ilk gebeliğim. 17-18 de balık kayması gibi hissetmeyle başladım. İlk tekmelerini 20 de hissettim
S53 1Ada1 aynen ilk gebelik ama yok tekmesı falan doktor her gebelık bir olmadıgını söyluyor ama bılemedım🫠🫠
Baharsss Anneperi her gebelik aynı değil ben 18 haftalığım elimi koyup okşadığım yeri tekmeliyo dışardan çok belli olmuyo parmağıyla dokunur gibi geliyo elime ama içerden baya hissediyorum 🥰
Kevser4727 Şuan 36+1 deyim ben 24.haftamdan sonra net şekilde hissetmeye başladım şuan depar atıyor 😂
S53 Kevser4727 yani bu haftadan snra ümitleniyim 🥲sadece biyerde toplandıgını hissediyorum başkada bişey yok 😇