Kızlar merhaba ❤️ Aslında bu benim ikinci doğumum olacak 3,5 yaşında da bir oğlum var. Ama nedense bu sefer içimde çok fazla korku, stres yaşıyorum. Oğlumda zorunlu sezeryen olmuştum. Doğumum da doğum sonrası da o kadar kolaydı ki çok fazla ağrı hissetmedim kalkmakta sorun yaşamadım çok fazla yürüdüm gazımı hemen atabildim. Ama bu doğum beni çok korkutuyor niye bilmiyorum oğluma yetebilecek miyim kaygısı var yeni bir bebekle uğraşabilecek miyim stresi var doğumum bu sefer de kolay olur mu yoksa zorlanır mıyım diye içim içimi yiyor çocuğum beni öyle görsün istemiyorum ilk çocuğumda süt problemi yaşamıştım sütüm hiç öyle aman aman gelmemişti lohusa depresyonuna girdiğim için sonra da oğlum 4 aylıkken bıraktı zaten bunda da aynı şeyler olacak o yetememe duygusunu yaşayacak mıyım diye o kadar stresteyim ki biri dokunsa ağlayacak bir moddayım sizden dualarınızı istiyorum inşallah yarın hiç bir sorun yaşanmadan evladıma sağlıkla kavuşabilirim 😞❤️