Arkadaşlar 18+6 günlük hamileyim. 17 haftadan beri hareketlerini çok hafifte olsa hissediyordum.ama son iki gündür sağa dönüyorum sola dönüyorum hissetmiyorum. Ailemle şehir dışına geldik.yorukdum ondanmıdır? 4.cü gebeliğim öncekilerde nasıldı hatırlamıyorum. Aynı haftada olan arkadaşlar sizin bebekleriniz sürekli hergün hareket ediyorlar mı ?