saldemir Kızlar merhaba. Merak ediyorum uzun yıllardır tiroid hastası olup levotiron kullanan var mı. 9 haftalık gebeyim öğrendiğimden beri dahiliyeye gidiyorum tiroid kontrolü için doktorum 50 mgı 75e çıkardı ama ilgilenmiyo gibi internetr bakıyorum hormon yetmezse bebek için sıkıntı olacağı yazıyor siz ne sıklıkla gidiyosunuz kaç mg ilaç kullanıyosunuz
durumoms2 saldemir canım benim önceden beri vardı. Gebelikte değerler yükseldiği için dozunu artırdı doktor. 75 kullanmiyordum şuan 125 kullanıyorum. Değerlerim normale döndü
Gnl35 saldemir 4 yıldır kullanıyorum. Hamileliğimde cikti bir sorun yaşamadım. Şimdi 2. Gebeliğin devam ediyorum. Aylik bakılıyor 2,5 altında olmalı tsh.
Gzmslmz saldemir canim merhaba 6 yildir hasimato troidim var benimde. Ilacimizin ismi değişik sadece euthyrox 100 mg kullaniyordum 150 ye cikardilar dozaj eger yeterli gelmez ise bebekte beyin gelisimini etkiliyor benim her ay bakiliyor bende sonuclarindan anliyorim zaten artik.. istersen saglik ocaginda da ölcturebilirsin eger her ay bakmiyorsa
Mybaby_93 Merhaba ben de 28 haftalık hamileyim levotiron kullanıyorum basından beri hamileliğin önceden de vardı haşimato 25 mg ikiye böldürüyor doktorum 12,5 mg kullanıyorum. Tsh 2,50 nin üzerine çıkmadığı sürece sorun yok diyor endokrin doktorum.
saldemir durumoms2 kaçıncı haftadasınız şuan ? Ben 50lik kullanıyordum 75e çıkardı 9. Haftanın içindeyim şuan. Ama tshım son iki tahlilime göre düşmüş bu hapın dozu yetiyor demek mi acaba doktor hiç bi şey söylemiyor
durumoms2 saldemir ben 37. Haftadayim canım . Eğer kullandığın doz değerlerini normal tutarsa o şekilde devam eder doktorun canım