1 ekimde kızımız 3 aylık oluyor. Biz de ekim başı tatile gidelim diyoruz.
Biraz maliyetli olsa da villa düşünüyoruz çünkü otelde bebekle yapamayız gibi geliyor.
Bir de eşimin ailesi ile gideceğiz gibi. Aslında baş başa gitmek istiyorum ama bebekle gitmek korkutuyor. Hani bi sahile gitsek aynı anda denize giremeyiz. Böyle emanet edecek biri lazım.
Eşimin ailesi ile aram iyidir. Kayınpederim gelirse hiç bir şeye karışmaz etmez, kendi halinde biri genelde. Kayınvalidem de çok iyidir, tek sıkıntısı aşırı ilgili ve evhamlı olması. Soğuk su içme, bebeği öyle tutma vs yani benim de en sevmediğim şeyler bana karışılması… ama her dediğimi yapar mı yapar orası kesin de sonuçta baş başa tatil gibisi olmaz. Acaba gözü karartıp tek mi gidilmeli?
Bir de doktor havuz yasak, denize kısa süreli sokabilirsiniz dedi. Siz soktunuz mu bu aylarda? Saat kaçta, kaç dakika?
Bir de niyet kaş tarafı ama ekim başı gibi çok soğuk olur mu acaba? Kaşın denizi malum soğuk oluyor.