Anonim11 Kızlar günlerdir kasıklarımın ağrısı şiddetlenmiş. Dün tahlil yaptırdım idrarda bakteri çıktı ağrının sebebi o olabilir dedi doktor. Sizde de çok şiddetli ağrılar varsa ve geçmiyorsa önemsememezlik yapmayın. Bakteri olması sıkıntı yaratır mı bebeğe ??
Gulergulmez Anonim11 benim son haftalarda kurtulamadığım şey bakteri.Kaç çeşit ilaç verdi doktor geçmiyor. En son bol su iç başka ilaç vermek istemiyorum dedi. Yarın doğumum var. Bebek için rahim ağzının açılmasına neden olup erken doğuma sebebiyet verebilirmiş ama artık doğsa da sorun değil zaten dedi. Lohusalıkta geçiyormuş genelde bakteri, enfeksiyonlar.
MeralMine Anonim11 bende de çok çıktı ama ama yaninda nitrite baktı ona göre değerlendirdi dediki su iç , gerçekten de ben su içmiyorum
Anonim11 Gulergulmez Olmasının sebebi nedir peki. Ben günde en az 2.5 litre su içiyorum abartısız ona rağmen nasıl olabiliyor anlamadım. Kurtulamıyorum bi türlü
Gulergulmez Anonim11 ben de 3 litre içiyorum ama oldu, sebebini bilmiyorum, doktor hamilelikte bağışıklık düştüğü için olması normal dedi. Bende ağrı, akıntı vs yapmadı, sadece ilişki sırasında ağrı oldu bir iki sefer o kadar.
Anonim11 MeralMine İşte sorun şu ben en az bak 2.5 litre içiyorum zorla da DEĞİL severek yani sinirleri bozuldu artık