2Meyve- Oğlumun adı ATLAS OZAN 💙 Ayaz , mert , aybars, Berk , cihan , çınar,Aras , Buğra, oğuz , Atilla, vs vs 😅😅😅ben daha modern isimleri seviyorum ❤️
Aysunercan Perihan2727 haftamiz ayni sizinle bebisiniz kac kilo hem boyu ne kadar.siz kac kilo aldiniz ben merak ediyorum acaba bebisim.azmi kilolu die
Perihan2727 Aysunercan Pazartesi gittim daha ve kilosunu boyunu doktor söylemeyi bende sormayı unuttum 🤣🤭 cumartesi tekrar gideceğim şeker yüklemesi olayı için o zaman bakacağım sizinki kaçlarda :) Ben 4 5 kilo aldım şuan ve iştahım inanılmaz açık 🤷☺️
Aysunercan Perihan2727 bende 5kilo aldim simdilik🥰 bebisimizde 670grdi. Bende 24nde yaptiracagim seker yukleme testi.guzel sonuclar aliriz insallah bebislerimizide saglikla kucagimiza almayi nasip etsin Allah🙏
xy- Busranindeneyimleri ege atlası diye dalga geçebilir arkadaşları. Bunu göze alarak düşünün çocuk zorbalığını yaşamasın
Srfe Şu isim olayı cok cok zor ikibisim eşim sevmiyor Ahlas demiştik … Aslnda bastan beri onda hemfikirdik ona cok alıştm smdi de eşim Mert diyor blmiyorm ne olacak artk 🥳🥳☺️☺️