Fatmandrsv yarın 36+2 oluyoruz zorunlu sezaryen olucam , doktoruma ilk sorduğum küveze giricek mi oldu . Geçen hafta ciğer geliştirici vuruldu, doktorum bunun doğumdan sonra belli olucağını en kötüsünü düşünelim küveze girse bile ağır bir tedaviye maruz kalmayıp kısa sürede çıkacağını söyledi , ihtiyaç dahilinde küvezde gözetim altında olması bebeğin için en iyisi dedi. Bebeğimin kilosu 2750 , hiç kötü düşünmüyorum hiç girmeme ihtimali de var sonuçta sizde iyi düşünüp stresten uzak durun❤️