Doğum yapmadım ama o hastanenin takipli hastasıyım geçen gece tansiyon yükselmesi yüzünden acile gittim 30 haftalık hamileyim tek bş tane kadın doğum doktoru var oda sezeryanya girmişti acil doktoru ben bişey yapamam dedi bağırdım baya ya dedim ben buraya doğum sancısı ile gelsem ne olacak doktoru aradılar sözde oda nstye bağlansın dedi 2 saat kalacağım nstde 1 saat olmadan çıkardılar doktor hiç gelmedi yanıma ebeler baktı bi sorun yok dediler öyle eve geldim bi daha normal muayene için bile gitmeyi düşünmüyorum oraya