Hafize94 Merhaba Melek anneler biz 6. Haftamıza girdik yani 36 günlük olduk doktora gitmek için biraz bekliyorum 6 haftada bebek görünür mü Artık ve kalp atışlarını duyabilir miyiz? Çok heycanlıyım çok merak ediyorum. Bilgilerinize ihtiyacım var 🤗
OgretmenEva Hafize94 Öncelikle hayırlı olsun.6+5 te vajinal ultrasonla hem bebeğimizi gördük hem kalp atışlarını duyduk 🙏🏻 Ancak bazı kadınlar vajinal yaptırma yanlısı değiller. Karından görünmesi için 7-8 haftalık olması gerekiyor tabi geç döllenme olmadıysa 😊
Seyma1806 Benimde 7. Haftam 5 haftalıkken gördüler keseyi bu haftada kalp atışlarını dinledik herşey yolunda çok şükür
Hafize94 Seyma1806 Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı da nasip etsin inşallah o mükemmel kalp atışlarını bizde en kısa zamanda duymak istiyoruz 🙏🏻🙈😍
Msalbyrk Amim canm. Inşallah sende duyarsn gttiginde cok güzel bir duygu allah herkese nasip etsn o güzel sesi duymayi 😊
Agg0207 Ben 6+3 günlükken kalp atışını duydum canım iki üç gün daha bekle bence gittiğinde duymuş olursun inşallah