Sibsibkl Hamileliğim boyunca kontrollerimi ve doğumumu yapan doktoruma, şuan bile ne zaman istesem ulaşıyorum.(Doğum yapalı 3 ay oldu) Siz zaten o doktora kontrole gitmiyor musunuz? Eğer gitmiyorsanız ve bu cevabi verdilerse normal. Ama takibinizi yapan doktorsa aradığınızda ulaşmaniz gerekir