Nlnnn Hazal, hazel bence çok hoş ama söylerken biraz hazanı hüzünü çağrıştırıyor ya bilemiyorum. Yoksa hazel de anlam olarak çok hoş sevgisiyle iz bırakan demek yanlış hatırlamıyorsam. Birde hep denir ya yabancı ülkelerde çalışması gerekse, işi olsa VS onlar içinde telaffuzu ve yazımı kolay hatta neredeyse aynı global isimler