hayirlisi06 çok geçmiş olsun Rabbim yardımcınız olsun içinizi ferah tutun ve bol dua edin .Bende hamile olduğumu yeni öğrendim öncesinde boş gebelik yaşadım,şimdi de kese çok aşağıda dedi doktor,önce beta HCG değerlerine yeniden bakalım dedi sonra keseye göre normal değerler dedi pazartesi tekrar kontrolüm var inşallah bu sefer sağlıklı bir gebelik yaşarım dualarınızı beklerim.