Minikbebegim1999 Merhaba kizceler biz 17+3 olduk zaman uçuyor gerçekten daha dun 4 haftalik hamileydim durumlar nasil bulantilariniz varmi benim halen devam ediyor ara ara 11 haftada karnim cikmaya basladi şuanda 17+3 ve sanki yavaşladı büyümesi sizde de oyle mi
Bebekdelisi Minikbebegim1999 18+2 bizde inşallah sona sorunsuz geliriz bızım haftalar ilerlemedi sanki riskli olunca😔
Eva11 Hareketleri artmaya başlar bir kaç haftaya 20de birden büyüyecek göbeğin gögüslerinn 🥰 tadını cıkar bu zamanların
Minikbebegim1999 Eva11 büyüdü yani ilk zamana bakarak baya büyüdü hareketli saten hic durmuyor yerinde