Merhabalar , 8 +2 günlük hamileydim fakat kese vardı bebek görünmüyordu . Dün kürtaj oldum . Hastanede anestezi yapılarak vakumla aldılar keseyi . Ne zaman acaba hamile kalabilirim? Sağlık olarak sizce ne zaman yapılabilir merak ediyorum ? Geçiren var mı kürtaj ?