babybmom20 önce norml gösterdi sonra boyle renkli halini gösterdi bende şok oldum kendi doktorumun biraz eski bunu çok sevdim cihazı çok güzel perinetologlarin benim durumum farklı o yüzden iki doktorla beraber ilerliyoruz böyle gostercegini beklemiyordum profosorlerle ilerliyoruz biz daha önce 3 kaybim vardı bu ilk defa büyüdü ve de dikiş atıldı rahîm ağzına o yüzden buna da kontrol oluyorum kendisi yaptı 21 inde de detaylı ultrason var yine bu doktora geleceğim yine bole renkli göstercek o zaamn dahada büyümüş olur 🥰