Nurcantas65 Kızlar dün 15 kat merdiven çıktım,indim,hurma yedim,sıcak suya oturdum.Şuan kasık ağrılarım var,kasılmalarım zaten 2 haftadır baya fazla.Doğumun ilerlemesi için ne yapayım,hastaneye ne zaman gitmeliyim bilgisi olan 😊
Moco_44 Nurcantas65 Ayy bende yapiyim eğer doğurursan😅 Bende hurma anans yiyorum. Dün çatı muanesi oldum tık yok ilişkiye girdim hafifi kahverengi akıntı geldi. Ama ilişki çok güzel doğumu kolaylaştırıyormuş burda herkez öyle diyo. Bende isteksis mecbur 😅 38. Haftaya girdim cumartesi 39 haftadan gün alacagım. 4 mevsim geçirdim hala gelmiyor bu kız. 😅
Mlkysf Nurcantas65 benimde gece ara ara sancı girdi bebek toplandı ama bir türlü düzene girmedi sancılar hala ara ara oluyor ama kandırıyor bu kiz beni 😆 bakalım ne zaman gelecek.Doktor ilişki squat ve boll yürüyüş önerdi birde ilik su sıcak olmasın kanama gelebilir kanama gelmesini istemeyiz dedi ama tık yok bende hala
Yenidilek Nurcantas65 vallahi canım oğluma hamileyken hepsini yaptım ne sancı ne açılma ta ki 40. Haftaya girerken doktorum rahim ağzını sıyırdı membran diyorlar bu işleme membran sıyırma 40+5 de 1 cm açıklığım vardı ya doğurursun ya sezaryen dedi aynı gün tekrar masaj yaptı parmağıyla sıyırdı ertesi gün doğum yaptım epiduralli bir şekilde tabi rahim ağzı da yumuşamamıştı o yüzden epidural verdiler miadı dolduğu için bebeğin suni sancı strese sokar kakasını yapabilir demişti sağolsun. Bu kadar ilgilenmeseydi asla doğuramazdım
Aysaveminik Bende öyle oldum ama anlamadim yalancı sancimi gerçek sancimi sizin yaptığınız şeyleri yapmıştım o gün 2 saat yürüyüş merdiven inip çıkma ve sıcak su doldurdum küvete sonrasında hafif karın ağrısı ve gibi başladı ve çok şık lavabo ihtiyacım olmaya başladı akşam 11 gibiydi sabah 4te suyum patladi ben anlayayim diyene kadar ama bilki geçmiyorsa doğum ağrısı
Nurcantas65 Aysaveminik tesekkür ederim squat yapmaya çalışcam yada çıkıp yürüyeyim belki işe yarar ☺
Sinemkaya43 Nurcantas65 😅😅 Ayn walla bende’de öyle ama doğumu kolaylaştırıyor dogumunuz kolay geçsin istiyorsanız yapın .
Nurcantas65 Moco_44 merdiven,squat,yürümek ise yariyor.ilişkide ama olmuyor ya 😂😂 onu es geçiyorum. Şuan yürüyüsteyim enerjik hisediyorum. Benimkide kız bide kızlar erken doğarmış 😂😂😂
Nurcantas65 Mlkysf haydi sağ salim inşaaAllah ya kan ve su ilk gelmesin daha sağlıklı ,yoksa direk suniyi veriyolar
Nurcantas65 Yenidilek bende epidural sordum guya doktor olacak bide diyor 6 cm de yapiyoruz. İse yaramaz zaten epidural 3_4 cm de yapilir veya suniyi verirler dayanamazsan epidural takarlar. Anlamadım valla bisi. İnşqaAllah gelir 40 ı geçmez ya
Mlkysf Nurcantas65 ben ssvd yapcam nasipse suni sancı verilmeyecek o yüzden kendi sancilarim gelmesi lazım insaallah gelir😓
Yenidilek Nurcantas65 5 cm den sonra yapıyorlar canım ama tabi 5 cm gelebilmek çok zor sancıyı tamamen kesmiyor zaten ama en azından dayanabilecek seviyeye getiriyor. Doktor desteği çok önemli normal doğumda doktor ve ebe
Nurcantas65 Mlkysf inşaaAllah istediğin gibi geçer.Benimde ilk doğum midem aşırı kötü,haraketli bir insanım normalde ama asırı yavas tempo beni bayıyor.Atlatalım bu süreyi baya ara vereceğim
Mlkysf Nurcantas65 insaallah canım bende de bu ara sık sık mide yanması oluyor mahvetti soğuk süt ve salatalıkla yaşıyorum resmen hayırlısı ile bir dogursak