Meyvem bende diş ağrısı çekiyorum 33+1 deyim gebelikte hiç gitmedim dişçiye ama öncesinde gittiğimde çekilecekti 3 dişim ve şimdi onlardan 2 si ağrıyor bebek vitamini aldığı için diş ağrıları oluyormuş hamilelikte. Tuzlu su ile ağrıyan dişe gargars yapıyorum ılık su ile diniyor acım her başladığında tekrar yapıyorum ve bu şekilde günü kurtarıyorum , ben doğumdan sonra gitmek istiyorum çekim yapılabiliyor zaten annelik dayanacağız sıkın kendinizi tuzlu su gargarası yapın ☺️😇