Aycan01 benim kasılmalarım çok olduğu, sancılı ağrılarım olduğu için ve erken doğum riskim olduğundan(rahim ağzı kısalığı) 30.haftada başladım ama normalde 34den sonra başlanıyor sanırım ben 30da ve 33de bağlandım ikisinde de nstdeki görevli hemşire şaşırdı erken değil mi , ağrın mı çok diye sordu