Paw herkeste aynı olmaz cnm ama bende şeninin gibi olmuştum karnım ağrıyordu ve sertleşmişti patlayacak gibi gerilmişti. Doktora gittim içerde kanama var düşük tehlikesi var dedi iğne ve ilaç vermişti. Belki de senin ki gaz sancısı yada kabızlık problemi varsa da olabiliyor. Ben de gaz ve kabızlık problemi olmadığı için anormal bir durum olduğunu anlamıştım.