Birbebekbirben ikisini de kullandım yeni doğduğunda mustela daha sonra sebamed şuan 16 aylıgız hala sebamed kullanıyoruz çok memnunum bırakın şu içeriği temiz kötü muhabbetini yaa bende öyleydim hamileyken şu mühendisinoğlundan görerek gittim sleepy ıslak mendil aldım 24lü çocuğum doğru bi süre pamuk kullandım sonra mendile geçtim her yerini kabarttı bıraktım geçti tekrar kullandım yine aynısı oldu hani temiz içerikti mahfoldu çocuğumun poposu şuan evde kullanıyorum hala ıslak mendilleri gittim ona baska aldım sonra ordan pişik kremi baktım oradaki markalardan birini aldım temiz içerik ya hani o da afedersin bi boka yaramadı temiz içerik değil deseler de kurtarıcım sudocrem oldu demem o ki şu temiz içerik muhabbetine bakma sebamed iyi al dene iyi gelmezse değiştirirsin böyle şeylere deneyerek oluyor 2.çocuğum olursa eğer hiç mustela filan almam direk sebamed ile baslarım