QUEEN088 benim de o dönemlerde olmaya başlamıştı bebek büyümeye başladığı için organların yer kayıyor dedi doktorum. Yediklerine bit dikkat et bakalım dedi. Protein ve sebze ağırlıklı ve çok hafif beslen akşam öğününde dedi. Hissettiğin hazımsızlık yürüyüş yap yemek sonrası dedi. Gerçekten farketmişti. Sonra o füzeni hep devam ettirdim👼🏻