ipek_dfn22 Hiç aklımda yoktu ama mecburi artık, hiç istemesemde olmak zorundayım yarin dogumum var. Kaç dk sürüyor, ağrılar ne zaman başlıyor, ne zaman ayağa kalkabilirim, sütüm hemen gelirmi bilgi verirmisiniz ❤️
benimmdunyamm ipek_dfn22 32 gün önce doğum yaptım ağlaya ağlaya girdim o kadar korkuttular ki ama hiç birşey korktuğum gibi olmadı şükür girdim iğne yaptılar damar yolundaki iğne ondan cok acitiyo sonra yatırdılar daha başlamadık dediler ooo bir baktım bebeğim agliyor doğmuş bile bebekten 20 dk sonra da ben çıktım 30 40 dk anca sürüyor ameliyat ameliyatta en zorlayan şey mide bulantısıydi spinal verince tansiyonum düşmüş kusacam dedim ogure ogure bir hal oldum ama kusamiyorsun zaten anestezi uzmanı derin derin nefes alıp vermemi söyledi öyle öyle atlattım 🤣doğumdan sonra odaya geldim uyuşma etkisi geçince hafif hafif karnında yanma baslicak dayanilmayacak acı kesinlikle değil 6 saat sonra yürüyüşe kalktım benim yürüyüşe kalkisim hiç zor olmadı direk kalktm ne başim döndü ne birşey direk karşıma baktım ve sonrasında yarım saate bir kalktım yürüdüm yürüdüm geldm gazim da hemen çıktı kayısı suyu iç filtre kahve kesinlikle iç ben hiç sevmem ama mecbur ictm baş ağrım hiç olmadı yastığın yüksek olsun yürüyüş yapmazsan kalkamazsin soyliyim sana yatma yürü yürü gel rahatlicaksin 2 gün eve geldik bebeğime falan hep kendim baktim sadece annemler yemek yaptı 7 gün herkes gitti hepsini kendim yaptım Allah yardımcın olsun 🥰sütüm de heemn geldi bu arada eğer sütun gelmezse bebeği zorlama mama ver sarılık olmasın benim ablam yatmıştı iki yegenimdede çok zor ayağa kalktı herkes bana ne kadar çabuk ayağa kalktın dedi yani hiç korkma rabbim evladınla sağ salim evinize gelmeyi nasip etsin
Kamergl Ay bende aynı dertteyim 39.haftama kadar normal doğum dedi şimdi çatın dar sezeryan diye gün verdi 39+2 de yani yarın sezeryana gireceğim aşırı aşırı korkuyorum ya herkes bir şey anlatıyor yok hemşire karnına çıkacak yok sonta çıkarırken çok ağrır
Selamcanim Kamergl hemşire karnına çıkacak diyorlar sende buna inanıyor musun? Tövbe yarabbi saçmalıklar silsilesi.
ipek_dfn22 Kamergl bendede bebeğe bulaşma ihtimali olan bir enfeksiyon var o yüzden sezeryan oluyorum normal dogumdan döndük inşallah güzel geçer.. ben normal dogumdan daha çok cekiniyordum acikcasi ama hiç vazgecmemistim 9 aydir normal olsun diye ugrastim ama nasip iste.. sezeryan korkunç gelmiyor ama bu sonda olayı olabilir uyusturup takip cikarmalari lazim ya 😀
Mfy 17 gün önce bende sizin gibi normal isterken sezeryana alındım.Spinal anestezi oldum.İlk gün ün gecesi çok kötüydü ama bebeğimin sağlıklı oluşu yanımda oluşu bana aşırı güç verdi ve hemen toparlandım.Hiç korkmayın spinal yada epiduralde baş ağrısı bel ağrısı yaşanıyor diye çok yorumlar okumuştum mesela hiç öyle bişeyde yaşamadım.Sezeryan doğumda hemen süt gelmez dediler ama hemen sütümde geldi şaşırıp kalmıştım.Evet sonuçta bi amaliyat zorlukları elbette var ama Allah’ın izniyle yavrunuzun mutluluğu ile herşey daha kolaylaşıyor.Sağlıkla kucağınıza almanızı dilerim🌸
ipek_dfn22 Mfy inşallah canım ya hemen geçer ağrılar bilmiyorum nasıl olacak.. süt gelmemesinden korkuyorum açıkçası mama vermek zorunda kalmak istemem o sürede.. hayırlısı bakalım bir an önce bitsin yarin sabah gideceğim ❤️
Selamcanim Kamergl karnının üstüne çıkmıyorlar yahu saçmalamasınlar hangi devirde yaşıyor bunu söyleyenler. Eli ile bastırıyorlardır en fazla kan çıksın diye. 🤣 tövbe tövbe. Sizi korkutmak için yapmışlar resmen.
Ecarve Kamergl ilk sezeryanım da bastırma vs olmadı şimdi cumartesi ikinci sezeryanım olucak nasipse yine doktorum aynı ve öyle bir şey demedi