arkadaşlarım günaydın. son 25 günümüz kaldı. ama bebeğim kanalda karnım çok indi doktorum iki güne bir muayeneye çağırıyor her an gelebilir diyor.
bu gece öyle guzel bir rüya gördüm ki… hayatımda hiç bu kadar huzurlu hissetmedim kendimi sanki. bebeğim doğmuş onu emziriyorum. ama his o kadar gerçekti ki. uyandım hala uyuyup devamını görmek istiyorum 🥲 tabirine baktım çok inanmıyorum böyle şeylere ama her yerde hamile kişi gördüyse doğum yapacağına işarettir diyor. ilk hamile kaldığımda da görmüştüm rüya, erkek bebek seviyordum. henüz test yapmadan bebeği öğrenmeden bir kaç kez rüyamda hamile olduğumu görmüştüm hep eşime diyordum kesin hamileyim diyordum. çok fazla rüya görürüm ve çoğunu yaşarım 🤭🤭🤭🤭
içimi heycan kapladı. artik cok yaklastik sanirim :)
var mi boyle seyler yasayan, rüya gören rüyasında sonra doğuran 🤭🤭🤭🤭🤭