Arkadaşlar daha doğuma 20 gün vardı ama bugün suyum gelince acil sezaryene alındım. Zor bi süreç anlatmamı isterseniz yazarım çünkü korkuyorum bi kişi benim yüzümden yanlış etkilenir diye. Sadece bebeğim şu an yoğun bakımda dua istiyorum sizden. Allah razı olsun hepinizden.