FatmaT1 kuzucum hastaneye gittiğinde de sancını açılmalarını bekleyecekler gelen giden el atacak alttan üstten. Sıcak duşa gir biraz daha sıklaşsın. Yürüyüş yap baktın çok ama çok dayanılmaz hale geliyor direkt git. Doktorun nasıl bir yol izlemen gerektiğini söyledi veya aile büyüklerin deneyimli insanları dinle. Benim bi ablamın kaynanası nişanı geldiğinde direkt götürmemişti evde rahatlatıp hareket ettirip sürekli duşa sokup çıkarmıştı. Strese sokma sakın kendini bebeğini strese sokarsın. Büyüklerinle de konuş. Yanlış yönlendirmek istemem