Gecee1 bebekte down sendromu olasılığına bakılıyor fakat doğru olma olasılığı %100 değil. Taramalarda kesin sendromlu doğar dedikleri çocuklar doğunca sapasağlam doguyorlar. Ben ilk oğlumda da yaptırmadım şuanda da yaptirmiyorum. Eğer ki bir hastalık durumunda çocuğu istemem aldıririm diyorsanız yaptırın yoksa ne masraf yapmaya ne aklınızı karistirmaya gerek yok