Pnr00 ya evet ama ben şey diyorum. Şu 8 ay ne ara geçti daha dün beta veriyordum diye. Ama bu son ay 9. ay geçmiyor. Öyle ağırlaştım ki pelvis kemiğim çok ağrıyor. 19 aylık da bir bebeğim var. Onunla ilgilenemeyeceğimi yemek yapamayacağımı farkedince 2,5 hafta anneme geldim. 2,5 hafta da kaynanamda kalıcam sonra evime geçicem doğuma bir kaç gün kala. Eşim de olmayınca kapıyı kilitledim çıktım. Çok şükür burda zaman az geçiyor evde ölüyordum resmen