Gulsumdamla eda-ak keseyi geç gördüm ve gayet normal bazen geç döllenme oluyor ben kalp atışını da 9+4 ile gördüm canım. Alllah gönlüne göre versin inşallah
Bilgekpn eda-ak 1500 den sonra kese görünüyor diye biliyorum benim de değerim 1326 ydı kese görünmemişti 2 hafta sonra gittiğim de hem kese vardı hem bebek hem de kalp atışını duymuştum
030323-brck eda-ak iyi düşün pozitif ol sürekli bana da çok düşük değerin bos gebelik dediler BN hic dinlemedim kimseye deme kalp atışı duyana kadar sabırla dua ile bekle derim