Elizansmom Maşallah ne kadar düşünceli ve güzel yazmışsınız cok haklısınız. Herkesin acı eşiği de bir değil ve yaşamayan birine olumsuz şeyler anlatıp korkutmak ne kadar saçma ve üzücü. Dün bir arkadaşım da cok acıyor zor vs diye anlattı. 31 haftamdayım inşallah güzel olur bizim içinde 🥰