canssuu0 Oznur3460 36.haftamda oldu benim boynuma kadar vuruyordu nts de sancım çıktı ondan oluyormuş
Evin45 Oznur3460 salı gününden beri bendede çok yoğun sırt ağrısı vardı acilden giriş yaptık açılma ve sancı çıkmadı doktorum belinden kalçana ve kasıklarına vurması gerekiyor karnın aşağı doğru indiği için normal dedi şuan 39+5 haftalığım bugün kontrolde sancı çıkmadı ☹️
Elizansmom Bende 38+1 deyim. Sırt ağrım göğüslerime vuruyordu ve hastaneye geldiğimde kasıklarıma ufak sancılar giriyordu. Çatı ultrason ve nst sonucunda dr ufak ufak sancıların başlamış dedi çok normal yani
Bayanbt Elizansmom bu şekilde ne zamana kadar devam etti acaba , dünde böyle oldum ben acile gittim nst de sancı çıktı doktor düzensiz , 5 dakikaya bir düşerse geleceksiniz dedi . Bugün yine geldi 😌
Bayanbt canssuu0 doğumunuz oldu mu ya da yakın mı anlamına geliyor .. ben dün yaşadım sabahtır bişey yoktu tekrar başladı nefes aldırmıyor kalp atışımı yükseltiyor
canssuu0 Bayanbt henüz olmadı 37.haftama girdik bugün ufak tefek sancılarım çıkıyor açılmam da yok henüz .her an gelebilir hazırlıklı ol dedi .