Kızlar saçım çok dökülüyor kaliteli şampuanda kullanıyorum gerçi normalde de Eylül ayında dokulurdu ama daha fazla oldu dökülmem çevremde herkes diyorki hamilelikte benim hiç dökülmüyordu ya da saçlarım gurlesti benim böyle olması uzuyo sizce geçici mi hamilelikte kestirmeyin denmesine ragmen( batıl mi bilmiyorum ) uçlardan bir beş cm falan kestirdim ama yine dokuluyo