ZynpKara oh ne güzel☺️ bende 27+4 haftalık hamileyim ilk 4 ay zaten mide bulantısı ilacı ile ayakta kalabilmiştim, daha sonra idrar yolu enfeksiyonu ile uğraştim.. akıntı ile hala ugrasiyorum 🤦🏼♀️ bir de üzerine erken doğum riskim vardı, gerçi şuan her şey yolunda görünüyor çok şükür ama biraz uğraştırıcı geçti yani şu zamana kadar benim gebelik 😊 maşallah diyin de nazar değmesin 🙈 bundan sonrası da hayırlısı inşallah diyorum 😅