Kızlar alt üst takım olarak toplam 12 takımı var bazıları 3 ay ama çogu yenidogan bu kadar aldıgımı farketmeden begendigimi aldım daha da 24 haftalık zaten sizce çok mu almışım kullanmadan küçülsün istemem gerçi bir kızım var onun da çok kıyafeti vardı çok kusuyordu kullandık hepsini ama tereddüt ettim işte