İlk doğumum normal oldu ama sıfır ağrı ile gittim hastaneye suni sancı ile doğumum gerçekleşti , şuan 36+4 üz ani kasılmada heyecanlanıyorum çünkü sancı nedir yada doğum başlıyor demek için sancı ne boyutta olur bilmiyorum 🥹 kendi sancısı ile doğuma giden kızlaaarrrr bana akıl verir misiniz kaç dk da ağrı ne derece de nasıl oluyor