Ezgidoga Kızlar hacı Şerif’ten lohusa şerbeti için hazır kalıplar var onlardan aldım şeker şeklinde oluyorlar,doğuma 24 gün var buzlukta mı yoksa normal buzdolabında mı saklamalıyım? Bilgisi olan varmı
Cnsukdr51 Ezgidoga kayınvalidem almış kalıp şeklinde buzdolabında herhangi bir sorun olmaz demiş aldığı yere sormuş oda.
bykarakan Ezgidoga bende kilerde bekletmiştim aldığım yerde kuruyemişciydi aktar gibi onlarda dolaptan vermedi bana şöyle pembemsi kalıp taş gibi değil mi
bykarakan Ezgidoga dediğim gibi kilerdeydi benimki ama buzdolabında da sorun olmaz bence nasılsa suya koyup kaynayacak belki bölgenize göre sıcaklık nem varsa şekeri eriyebilie