Doktorlar buna inmeyen testislerin sebep olduğunu söylüyor. Kimi bebeklerde testisler daha geç iniyormus. Yanilmalar bu yüzden oluyormus . Doguma kadar kız denilip erkek çıkanlarda bu yuzdenmis . Yanlış hatırlamıyorsam karin boşluğunda oluyormus testisler ilk haftalarda . Zamanla iniyormus. Inmeme durumunda cinsiyet yanilmalari oluyormuş