Bebeginehasret Kizlar benm bazen vajinada batma oluyo sizelrde de oluyo mu? ayni his bazen kasiklarmda da oluyo bulantilar devam prilam yutuyom ama banamisin demiyo 😔
SiriusA Bebeginehasret Vajinada batma değil ama kasıklarımda kramp oluyor. Rahim büyüdüğü için kramp ve hafif ağrı olması normal bir durum, telaş edilecek birşey yok 🙏🏻
SiriusA Bebeginehasret Bulantılar zamanla hafifler inşallah benim baya hafifledi. Tuzlu leblebi ile idare edebiliyorum şuanda
Bebeginehasret Saolun kizlar hayirlisi ile doguralm insallah 3.5 yasinda evde kücügumde var illa zorlaniyor insan yetrki saglkla dgsunda gerci gecicek bu günler