Esroxxx şu an 8 aylığım ve hala bulantılarım devam ediyor🤦🏻♀️ İlk öğrendiğimde 1 aylık yoktu bile 2 gün sonra bulantım başlamıştı ama günde 10 de kusuyordum artık gebelikten nefret etmiştim isyan ediyordum Allah affetsin valla🙏 Ama bulantı kusma çok zor canım her hafta 1-2 gün serum yiyordum sıvı kaybından normal de 2-3litre su içen biriyim ilk aylarımda 1 pet şişeye koyup baş ucuma aldığım suyu ben 1 hafta da yarıya zor getiriyordum allahım nolursun kana kana su içtiğim günlere geçeyim diyordum susuzluktan ölüyordum ama o bir yudum su nefesim kesilene kadar kusturuyordu beni🤦🏻♀️ Yemek yiyemezdim en sevdiğim şey tavuktu kırmızı et yiyemem normalde tavuktan tiksinmiştim allahım nasıl yiyorum ya diye sorguluyordum yattığım yerden değil oturma pozisyonuna sağımdan soluma dönemezdim çünkü direk boşaltıyordum mideyi😢 en basiti soğanlı yemek yiyebilen biriyken şu an 8 aydır soğan salça sarımsak asla eve girmedi mideme hiç inmedi 😅 Allah tüm gebelerin yardımcısı olsun normalde de asla mide bulantısı yaşamam normalde araba bile tutmazdı ama şu an çok zor 🤦🏻♀️ İlk aylarımda daha bilmem kaç yüzlü günleri görünce üzülürdüm bitse de sorunlarım geçse diye 🤦🏻♀️ Allah yardım ediyor ama sabrını veriyor bir şekilde