Kizlar merhaba. İki muayenemde de doktor suyun yüksek sınıra yakın olduğunu söyledi. Yüksek demiyor sınıra yakın diyor. Şeker yuklemesi sonucum normal çıktı sukur. Yapısal da olabilir dedi. Ama insan kafaya takıyor iste :( benim gibi olan var mı aranızda herhangi bir risk durumu var mı? Ya da hamilelikte böyle olup sıkıntısız doğum yapanlar varsa içimin ferahlamasina ihtiyacım var.