8 dk önce 1. Trimesterden çıkmış biri olarak yazıyorum. Çoğunlukla yattım. Eğilmedim uzanmadım. Ama ben ikiz gebeyim. Doktorum da mümkün olduğunca yatmamı öneriyor. Eğer tek ve risksiz gebe olsaydım pilates yoga yürüyüş gibi hedeflerim vardı doğuma hazırlanmak için ama şu an bunların hepsinden kaçınıp doğumu olabildiğince ileri tarihli olmasını sağlamam gerekiyor. He risksiz gebe olsam da kalkıp ev temizlemezdim dip köşe. Buralarda cam silenleri falan görürsün ama bence çok yanlış. Camların pis kalsın o tehlikeyi göze almaya değer mi hiç? Çok eğilmeden ağır kaldırmadan itip çekmeden işlerini yapabilirsin tabi ki. Banyo temizliğine dikkat et allah korusun ayağın kaymasın. Ve genel olarak kimyasalları kullanırken maske tak eldiven falan tak 🌸 hayırlı sağlıklı bir hamilelik seninle olsun 🙏🏻